Обмін і повернення

Обмін і повернення

Умови обміну та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в "Перший музичний гіпермаркет", за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості
Обмін товару належної якості провадиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

  • Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
  • Чи не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
  • Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари, комплектуючі та витратні матеріали - поверненню не підлягають!

Умови обміну / повернення товару неналежної якості:
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Як повернути товар?

Для оформлення повернення вам необхідно:

1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, який складається з:

a. товару
b. підписаного заяви на повернення

3. Надіслати повернення транспортною компанією "Нова Пошта" (деталі відправлення вказані нижче).
4. Дочекатися смс повідомлення про надходження повернення на склад. Грошові кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад.

Повернення Новою Поштою:
Вартість відправлення по тарифам Нової Пошти.
Для відправлення посилки вкажіть: дані одержувача компанії, адреса одержувача, телефон. (всі дані надаватися нашими менеджерами після підписання заяви на повернення)
Коли повернення надійде на склад компанії, Ви отримаєте смс з інформацією про те, що товар прийнятий до повернення.
Звертаємо увагу: у разі, якщо дані одержувача вказані невірно ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад.

Зверніть увагу
Повернення товару належної якості можливий лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки);
Для розгляду заявки на повернення вам необхідно вислати нам товар і заповнену заяву на повернення (відправляємо на вимогу клієнта);
Термін повернення грошових коштів залежить від способу повернення і становить не більше 10 робочих днів від дати надходження повернутого товару на склад Продавця разом з заповненим Покупцем заявою на повернення. Звертаємо увагу, що повернення грошових коштів на банківську карту здійснюється швидше поштового переказу і становить до 3 робочих днів;
Товар з браком / неправильної комплектації (товар, який ви не замовляли, або не відповідає замовленому) повинен бути повернений нам в оригінальній упаковці;
У разі повернення товару, клієнт (покупець) бере на себе витрати з пересилання товару назад нам.

Якщо товар, що повертається був оплачено, повернення здійснюється на ту карту, з якої було здійснено передоплату.
Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.